Håndtering af Coronavirus

Kære kunder og forretningsforbindelser

 

På baggrund af Statsministerens pressemøde d. 11. marts og den 23. marts 2020 om at minimere muligheden for spredning af Coronavirus,  har vi i Vogel & Gammelby besluttet, at kontoret kører med reduceret bemanding.

 

I perioden fra fredag d. 13. marts og p.t. indtil og med d. 13. april  vil medarbejdere i vidt omfang arbejde hjemmefra.

 

Fysiske møder på kontoret gennemføres som udgangspunkt ikke.

 

Kunder og andre har et ansvar for KUN at komme ind på kontoret, såfremt man er uden nogen form for sygdomstegn.

 

Heldigvis er såvel telefon og mail opfundet, så betjening af vores kunder søges primært løst på denne måde.

 

Kontorets åbningstider er følgende:

Telefontid :  mandag til fredag fra kl. 9-13

Åbningstid : mandag til fredag fra kl. 9-13

 

Vi behandler vores sager bedst muligt ud fra de ressourcer, der er til rådighed. Der må dog forventes en lidt  længere sagsbehandlingstid end sædvanligt

 

Det er vigtigt for os, at prioritere vores personales og kunders ve og vel, og samtidig bakke op om Statsministerens udmelding.